stress

Jag har ren panik. Mitt projektarbete tar SÅ mycket tid som jag skulle behöva till lite annat skolarbete också trots att projektet går lite före.. Imorgon ska jag ha projektmöte med Lena och hittills har jag skrivit drygt 30 sidor och har inte skrivit mina reflektioner/slutsats än. På fredag ska jag och Cicci opponera på varandras arbeten för att sen ha redovisning med powerpoint och hela grejen den 1 April. 

Imorgon har jag även spanska muntliga prov enskillt med mrs.Garnica vilket jag inte förberett mig ett skvatt inför och inte läst en rad spanska eller nåt på typ 2 veckor (!) Va fan gör man då?!

Efter plugget är det som sagt möte med Lena, sen (om jag hinner) vidare på sminkkurs på TheBodyShop med le gang och på kvällen smäller det med årets första studentskiva på Gaudi! :D

PEACE

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha ja det var 2009 :o helt sjukt! tiden går fort när man har roligt :D absolut kan du få låna den, dock är det Carolina Gynnings bok jag läser för tillfället men om du är intresserad att läsa den oxå så får du låna den :) <3 puss

2011-03-15 @ 08:26:08
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0