everyday

Det finns några saker som tillhör min vardag. Ett exempel är att jag alltid kollar facebook varje dag, jag kollar även in dessa bloggar;
- Lisa
- Frida
- Bea
- Erika
- Kenza
- Blondinbella
- Foki

Jag har även andra rutiner i veckan. 
- En kväll i veckan ska vara till för ego-tid (jag har söndagar)
- Jag stänger av mobilen (ljudlöst) efter 21.00 på kvällen
- Innan jag somnar räknar jag upp 3 positiva saker som hänt eller som jag gjort under dagen

Det är viktigt att ha riktlinjer för ens vardag tycker jag. Jag tvekar inte en sekund på att alla människor bör ha lite ego-tid i veckan. Det kan vara att kolla på TV och göra ingenting eller att ha ett litet hemma spa eller vad som helst. Bara att den tiden finns där varje vecka, minst 1 timme enligt mig! :)

PEACE ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

det där är faktiskt riktigt bra att ha, sådana där riktlinjer. jag borde skaffa mig nåra!



sv. åh men va underbart med så många drömmar! men mäklarlinjen, den har jag inte hört förut! :D hur kommer det sig?

ja, ta o bli frisk nu vettja! <3

2011-03-14 @ 21:29:38
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0