Black swan

Hej allihopa! :)
Nu har jag varit sjuk sen i tisdags på lovet, och jag blir varken bättre eller sämre. Jag sover mer än nödvändigt och orkar inte lyfta en fena så det blir mesta dels TV om dagarna. Mamma vill ringa in för en akut läkartid imorrn så vi kan se om jag behöver antibiotika. Jag är inte så säker på att det kommer att hjälpa.. Men jag hoppas att jag blir frisk snart för jag orkar inte mera.

Min dag har bestått av TV tittande, sms:ande, sovit, ätit (good huh?) och kollat på "Black Swan" med Natalie Portman. Den var rysligt bra och man blev fängslad i filmen väldigt snabbt, men det var en läskig film att se själv.. Kanske drömmer en mardröm eller två. Upp till bevis!



PEACE

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

åh! :P btw, har du lust att vara med i en utlottning där man lätt kan vinna en goodiebag fylld med hemma spa saker? inlägget är långt uppe på min blogg och det är helt gratis att vara med! :)

2011-04-25 @ 20:15:59
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0