Long time no seen

Längesen nu. Sorry.

Jag orkar inte riktigt sammanfatta allting som hänt sen sist. London var så grymt lyckad resa så de inte e klokt. Värt vartenda öre! Det sög verkligen att komma hem till kylan och det vanliga livet igen. Visst är det kul med kompisar och så, men skulle lätt spola tillbaka några dagar.

Igår träffade jag M och vi hade tänkt att gå på bio och äta middag på stan. Men det blev ändrade planer då M's kompis fått reda på att det var gratis inträde och 18+ på Berns just igår, så vi åkte hem till M och gjorde oss i ordning. Eftersom jag inte hämtat ut mitt nya id kort ännu så fick pappa svänga förbi och lämna mitt pass (yay!) Vi drog in Berns strax efter 9 och mötte den fetaste kön fullproppad med Nacka -92:or... Soft med gratis inträde men det.. sög. Verkligen. Stod i kö i 1h för att komma in, sen kö till garderoben och vidare till baren efter att ha hälsat på varenda kotte som man känner. En vidrig cider och armbågar på det som de kallade dansgolv. Sen tröttnade vi. Vanilla, Elin, Petronella, Michelle, jag, Kevin och co drog vidare i hopp om att hitta nåt bättre place, men slutade med att vi hamnade på Max :P Det blev en billig kväll iallafall!


Imorgon är det ett säkert kort som gäller, Nype. Det blir utgång med F, B, L, Ag, C och kanske några fler :) En riktig tjejkväll! Innan är det förkrök och allt som hör till at my place, sen drar vi in och skakar rumpan av oss.
Innan allt detta ska jag vara duktig och gå upp i tid (inte som klockan 16.30 idag.. :S) och hämta ut mitt id kort som äntligen är klart! Lättnad att ha med det och inte passet ;)

Aktuellt annars är att resan till Finneland, Helsinki, med E blir av! :D Så taggad! Vi flyger iväg den 22 januari - så nu äre bara 15 dagar kvar! GALET!

Nu ska jag stänga av datorn och få lite sömn för en gångs skull! God natt och sov sött!

Peace ♥
/e

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

jajamen det hade ja ;) Aha okej synd, fest ikväll alltså?

2011-01-07 @ 09:10:51
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Erika

det kommer bli så SJUKT bra!! WIHO längtar!!!!! :)

2011-01-07 @ 17:37:52
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0