Somnar ståendes

Jag är helt utpumpad. Yes, nu är första skoldagen avklarad. Hade den kortaste dagen idag så det var skönt. Imorgon går jag dock från när solen bokstavligen går upp till den går ner.. 8.30-16.20. Inte okej. Sen drar Lisa och jag vidare till gymmet för ett roligt spinning pass :P 

Jag sitter och försöker skriva ner alla som jag ska köpa och 'dela ut' biljetter till - gällande student skivan! Det kommer inte att bli mycket tid över för att plugga tyvärr (!) men jag hoppas att jag kan stå ut den resterade del som är kvar av skolan då. Annars äre bara o make it happen ;)

Nu måste jag hoppa in i duschen och packa väskan med träningskläder. Ute i sista minuten!

PEACE ♥
/e

Kommentarer
Postat av: Fredrika

pssssst. min blogg är uppe igen :D hihi pöss

2011-01-12 @ 20:54:00
URL: http://fredrikarothoff.webblogg.se/
Postat av: Fredrika

ja, helt galet! men sjukt underbart :D <3

2011-01-12 @ 21:27:14
URL: http://fredrikarothoff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0