och dom nominerade är...

Nu är det hög tid att gå in och rösta på finest.se till vilka du vill nominera till ex. Årets modeblogg, Årets nykomling i bloggvärlden, Årets restaurang, Årets nattklubb m.fl. Man kan endast rösta 1 gång/dag ;) För att rösta klickar du HÄR


Första lektionen var.. inställd. Självklart. Jag stressade som en galning för att komma i tid, dock missade jag nacka bussen med seriöst 10 sekunder. Lagom irriterande. Så nu har jag suttit på biblioteket med Anna, Karin och Erika med spanskan och lilla kära datorn. 

Dags att springa vidare till nästa lektion, matte D.. -.-' Mitt favoritämne just nu. Älskar när man vet vad man håller på med och känner att ens chanser att få ett högre betyg än IG är enorma. Underbart

PEACE ♥
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0