Last night of freedom

Here we are. Sista timmarna innan helvetet brakar loss igen. Dock bara 5 månader kvar av gymnasiet nu. Kötta genom dem, one by one. Jag hoppas verkligen att lärarna inte kör värsta rivstarten delvis eftersom att man vänt totalt på dygnet och kommer vara en zombie i skolan imorgon, och sen för att visa lite medkänsla.. snälla?!

Imorgon börjar jag tidigt - jippie - men slutar iallafall relativt tidigt 13.30. Sen ska jag ta min 2011-tränings-oskuld på gymmet med ett dans pass på kvällen. Jag ska på öppet hus den 20 januari btw för streetdance på Danshuset. Jag saknar dansen och suktar verkligen efter det när jag kollar på dansfilmer. Jag älskar känslan, även om jag kanske inte är bäst på det. Jag behöver ju inte kolla mig i spegeln ;)

Helt obeskrivlig känsla att plugga på sitt lov.. eller ja, iallafall det som är kvar av det ;P Men jag borde få en eloge för att ha skrivit en filosofisk fördjupningsuppsats på en dag! *stolt chey*

Det kurrar något enormt i magen just nu, så jag måste verkligen ta någonting att äta. Annars kommer jag att svälta ihjäl när jag sover :P

PEACE
/e

Kommentarer
Postat av: guevacci

sant sant :P

sorry för sent svar men ska försöka bli bättre på svara nu :P tillbaka i skolan nu, ganska segt x) läget då? =)

2011-01-11 @ 15:03:42
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

visst är det :)



hehe najs, ja eller hur längtar osm fan ;D

2011-01-12 @ 10:28:00
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0