I min galax ser jag dig som stjärnan som lyser upp min natt - en supernova

Sho bre!
Slutade för 30 minuter sen och sitter i D060 och väntar på att klockan ska slå 15.00 då jag ska ha möte med min handledare till projektarbetet. Det var ett tag sen sist, men inte har jag hunnit göra mer för det. Hoppas jag kommer lindrigt undan utan att behöva visa något på papper..

Just nu vill jag bara få saker och ting gjort, packat o klart. Undanstökat så jag slipper tänka eller lägga energi på det. Jag vill fokusera på några få saker, men så är inte livet. Det är alltid full rulle med ett dussin bollar i luften samtidigt. Jag hatar att folk säger åt mig vad, hur och när jag ska göra. Det får en att känna en så kvävd.. Skolan är det ultimata exemplet på det här..

PEACE
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0