Houston

Sometimes love comes around 
and it knocks you down
just get back up
when it knocks you down

So now I'm crashing don't know how it happened
but i know it feels so damn good
Said if i could go back and make it happen faster
don't you know i would baby if i could

so you gotta take the good with the bad, the happy and the sad
or will you bring the better future then i had in the past
cause i don't want to make the same mistakes i did
i don't wanna fall back on my face again
I'll admit it, i was scared to answer loves call
and if it hits, better make it worth the fall

PEACE♥
/e

Kommentarer
Postat av: Frida

haha its ok ;) de e ganska skönt, men det blev inte som jag trodde. har nu tunt hår som en 90 åring för att det mesta föll av då allt hår i hårbotten blivit dreads :S plus att det var ju så förbannat snyggt...



men va? vem är det? varför får inte jag veta? ;) <3

2011-01-10 @ 22:57:13
URL: http://friidilinen.webblogg.se/
Postat av: friida

njae, eller jag har fått flera olika och nöjer mig typ inte fören jag får nåt som hjälper, vilket lär bli aldrig :/



jaha.. oj! har ni pratat mera? nu blir jag nyfikis! men du får väl berätta allt sen när vi ses då. tänk positivt! tänker du sådär så ere klart att det inte händer nåt. kom igen nu emma, tro på livet!<3

2011-01-11 @ 20:15:54
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0