Fredagsmys

Tjoho allihopa!
Igår var det Emma-Lisa dag och jag åkte och hälsade på hennes skola - Kungsholmen - och fikade sen med Lisa och Andreas på deras absolut mest besökta fik under gymnasietiden - Vurma. Vi drog sen vidare och lämnade tillbaka mina H&M skor och hyrde film. Vi åkte hem till L's place och bakade och åt god middag och segade framför filmerna. Det var jätte mysigt och länge sen bara vi två sågs. Det blev ganska så sent och jag sov bort hela dan idag.. typiskt.

Idag äre inte mycket som händer förutom att jag ska plugga inför MaD provet som jag har på tisdag och skriva min spanska uppsats om min drömresa. Tänkte unna mig en film ikväll och sen gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp halv 5 imorrn bitti för att jobba. WOHO!

PEACE
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0