Sorry (a)

Har inte haft tid att blogga på ett tag nu - ursäkta för det!

På senaste tiden har det varit mycket fest och firande hit och dit, det har verkligen varit pompa och ståt! Det är inte förens nu - några dagar efter allt - som jag känner hur utpumpad och trött jag faktiskt är. Igår vaknade jag inte av väckarklockan utan av att L ringde 13.30 och undrade vart jag höll hus.. pinsamt - men uppenbarligen sömn som var nödvändig!

Idag skulle jag ha gått på spinning75 på Friskis&svettis men jag orkade inte, och glömde såklart att avboka passet så nu får jag min första prick (y)

Men tack och hej för mig. Dags att vika mitt liv åt plugget..

Fred och kärlek ♥
Amen †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0