Fit for fight ..

Ojoj, vilken dag. Idag på spanskan fick vi tillbaka uppsatserna och Keles sa att jag i princip hade en felfri uppsats :D Helt galet, kanske har en chans att få MVG trots allt?
På samhället gjorde jag.. ingenting, och samma sak på filosifin.. Slutade tidigt men satt och vänta på L, C och E för att få skjuts hem av L som har körkort (helt galet!)
Jag for till OkQ8 för att hämta ut mitt H&M paket, och har nu märkt att 3/8 grejer är någonting som jag vill behålla.. Fett jobbigt :P MEN MEN. Har även spinnat i 75 min med L - jag behövde det och det känns alltid lika bra efteråt trots att man är tomatröd i ansiktet, men damn vilken energikick :D



Dags o sova nu, ska för en gångs skull hinna med nacka bussen imorgon (!)

PEACE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0