10 snabba



1. Var och när vaknade du i morse?
I min egen säng

2. Säger du för ofta?
helvete, fan ...

3. När grät du senast?
Hm, igår? Lyssnade på en låt som jag kopplar starkt till en viss person ♥

4. Vilken är din senaste lögn?
Man ljuger väl inte för att folk ska få reda på sanningen?

5. När var du senast naken och vart?

Haha, igår när jag duscha ;P

6. När och från vem fick du ditt senaste sms, vad stod det?
"Absolut, visste inte att du började samtidigt som oss!:) hämtar tio i åtta vid Lidl:) <3" - Från Lisa

7. Vad ville du bli när du var liten?
Haha, mamma har berättat att jag tjatade om att bli neger, men vad jag själv kommer ihåg så ville jag bli busschaufför ;)

8. Om du skulle befinna dig någon annanstans just nu, var skulle du vilja vara då?
På en italiensk restaurang med solnedgång vid havet och värme och trevligt sällskap!

9. Går inte hemifrån utan?
Att vara sminkad och mobilen ;)

10. Vad gör du just nu?
Uppdaterar bloggen, tar kort på nya plagg, inne på fb, lyssnar på Spotify m.m. :)

Fred och kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0