Söndagsstress...

Sitter på jobbet och väntar på att lunchbeställningarna ska komma -> FULLT ös :P Annars så har jag haft ett riktigt bra flyt idag, hoppas det gäller när jag kliver utanför KS dörrar också!

Idag känns det som jag har tusen saker som jag måste hinna med att göra.. (fast egentligen är det bara jobbiga saker så att det känns som att det vore flera)
Jag ska:
- Jobba
- packa inför B
- skriva uppsats och skicka in (i sista minuten!)
- fixa bussbiljetter
osv.

Jag e så stressad för att tiden inte räcker till, och jag kan inte välja bort något av det, allt MÅSTE göras. Jag är tvungen att hoppa träningen idag, och det känns lite surt. Men dock så är jag lite för tidsoptimistisk och tror att jag skulle hinna med det (?) -.-' typiskt mig

Fred och kärlek
Amen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0