Hjälp plan sverige



Hjälp Plan Sverige att skapa förändring för flickor över hela världen!

Världen över diskrimineras flickor – bara för att de är flickor. Särbehandlingen börjar redan före födseln.
Tillsammans gör vi en insamling i bloggosfären för Plan Sveriges Flicka-projekt. Lägg upp widgeten i din blogg och hjälp Plan att hjälpa flickor världen över. Eller gå in på insamlingssidan och läs mer om hur du kan ge ett bidrag.

Om du vill visa ditt stöd, klicka HÄR för att få koden till widgeten.

PEACE OUT ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: ja pärmen hjälper faktiskt att fatta men sen när jag sätter mig vid den riktiga boken är det kört igen :/ men men man kan inte göra mer än att försöka!

haha emma ska bli nyttig? :D spännande att följa den utvecklingen ;) och absolut ska det tränas!! tänkte börja lite smått nästa vecka med gym eller nått pass! spinning känns lite väl hårt att börja med haha ;) <3

2010-10-23 @ 13:53:57
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: lisa

sv: ja pärmen hjälper faktiskt att fatta men sen när jag sätter mig vid den riktiga boken är det kört igen :/ men men man kan inte göra mer än att försöka!

haha emma ska bli nyttig? :D spännande att följa den utvecklingen ;) och absolut ska det tränas!! tänkte börja lite smått nästa vecka med gym eller nått pass! spinning känns lite väl hårt att börja med haha ;) <3

2010-10-23 @ 13:53:59
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0