Jobb och Bea

Idag har jag jobbat och fikat med gullet Bea i seriöst 4h! Helt galet men mega mys och tjattrande (a) Vi beställde en foccacia att dela på och sen kunde vi (jag rättare sagt) inte motstå deras desserter så vi beställde in en Dumle-choklad-muffin och en hallonpaj att dela på. Snacka om att magen lutade sig bakåt och vilade efter det!
Vad vore ett liv utan choklad, för en kvinna? Vi kom fram till att choklad är det ultimata begäret för en kvinna, med delad plats för sex. Fast det är ju samma sak, samma njutning iallafall haha

Sen när jag kom hem så provade jag min kusin, Josefins, balklänning för att se om det är någonting som jag skulle kunna ha på min egen bal nu till studenten. Här är några bilder som jag tog:
Nu ska jag åtminstone försöka att somna innan kl 12 (!) Försöka duger..

PEACE OUT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0