I know you love it

Snodde den här listan från B ^^ (a)

Dagens frukost:
Macka med salami
Dagens händelse: Bea var här :D
Dagens planer:
Det som är kvar av dagen är att skriva svenskan..
Dagens vill ha: Ett långt lov - utan plugg!!
Dagens saknad: ... 
Dagens drog: Vännerna och elementet!! x)

Dagens tråkigaste: plugg som jag ännu inte gjort.. (!)

Dagens finaste:
once more - vännerna
Dagens måste:
Skriva svenskan.. verkligen MÅSTE
Dagens dricka: te, vatten
Dagens köp: Inget faktiskt..
Dagens sjuka: Raster och skratt
Dagens kärlek: fortfarande vännerna
Dagens mående: Lite drömmande och chill
Du har på dig: Mjukisbyxor och randig långärmad tröja från BikBok

Dagens låt: Gubben i lådan - Daniel Adams-ray
Dagens dusch: efter träningen på gymmet :)
Dagens frisyr: Jag har inte så många att välja på.. Men jag sov med flätor för att få det lite lockigt men sen kom jag ut i regnet och vipps.. :(
Dagens smink: naturell sminkning - inga färger..

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0