rensar mailen....

Utkast ur brevet från dig E: (kommer du ihåg?) Did a thief break into your heart or did you gave him the key?

Kedjebrev från J: Burn the candles, use the nice sheets, wear the fancy lingerie. Don't save it for a special occasion. Today is special.

Bild från Frida som vi skulle göra till ett bokmärke och ge i present :)

Några bilder som Silvia skickat..  (Den sista bjuder jag på hahaha) För att förklara så försöker (!) jag smörja in mig med solkräm på bröstet hahah :P



Några bilder som F skickade från julen med 4-middag och med en nyklippt och nyfärgad emma:

Sen några yttligare bilder från Silvia:


JA JA! NU ska jag sova :P Har rensat klart mailen tillräckligt nu :P haha

PEACE OUT
/E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0