Move along

Hade det hur mysigt och kul som helst igår! Så tack E, L och C ♥ Vi lagade en helt underbar middag bestående av grillad fläskytterfilé med ungsbakade potatis och morötter, grillad haloumi, café de paris och beaneise sås samt sallad och massa nyttiga grönsaker till :) Helt galet gott! :D För att inte tala om efterrätten som var kladdkaka a lá lisa (!) Sjukt gott! :D Och massa godis självklart! ;) Vi spelade spel, tittade på Deja vu - sjukt bra film! - och skrattade så mycket så vi byggde 6 pack magrutor haha ;P En bra kväll med andra ord! ;) Sen får se var vi hamnar hos 'klockan 8 hos mig' nästa gång ;) Ett litet minus - dock får jag skylla mig själv - så har jag blivit ännu sjukare, men åker trots det hem till Bea ikväll och har vår kära F(L)EB middag :) I've missed you so much ♥

Jag är dock lite tveksam om jag verkligen bör gå till kyrkan och ha söndagsskolan om jag nu smittar (?) I dunno eftersom jag blev sjuk igen liksom, eller räknas det här inte som en smittoperiod..? :P Vill ju inte att alla barn i Nacka ska bli sjuka liksom haha :P

För övrigt så ska jag göra lite kemi nationella nu och sen åker jag till Beizz :)



PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0