Like a rollercoaster

Nu är kemi nationella avklarat och nu kan jag lägga det åt sidan! Jag vet att jag åtminstånde har svarat rätt på 2 frågor ;D haha.

Något som jag gillar stark är att jag inte har några lektioner förens på fredag! :D Det är skönt, så får jag tid att göra klart allt som fortfarande ligger och väntar på att lämnas in.

Det som återstår på att göra listan idag är att åka in till stan och köpa studentpresent med Frida och skriva klart 'Franz Kafka - förvandlingen' analysen som ska vara inne på onsdag. Sen har jag engelskan kvar, men det är inget som kräver någon direkt ansträngning.

Nu ska jag njuta av lite soundtrack från Transformers och snart börjar Ghost Whisperer :D

Det här humöret är jag på just nu:





Over and out
PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0