Svårt att fatta..

Imorgon är det Truls sista dag i plugget.. Say whut liksom?! Sen är han borta i 1 år i Japan ! Asså det är svårt att förstå.. helt galet!

Idag har jag haft matte prov som gick åt skogen bostavligen.. Jag hörde ingen som sa att det var ett lätt prov eller att man hade lösningen på någon fråga.. Kändes lite som kubb frågor hela bunten, det fanns liksom inget riktgit svar.. Känns verkligen skit bra -.-

Sen har jag haft piano och fikat med Ebba ♥ vilket var hur mysigt som helst (like always ofc) och det var ett tag sen sist, så vi båda behövde den fikan. Men nu ska vi verkligen inte låta det få gå så lång tid tills nästa fika, right? ;) Nästa vecka om det inte blir helt galet med planeringen? :P

För övrigt så träffade jag Nicc o Fredrik i forum, vilket var lite awkward eftersom att fredrik inte kände igen mig.. -.- haha :P Men sen stack jag för första gången på typ 3-4 månader till gymmet!! Jag var jätte duktig och körde spinning! Imorgon ska jag köra medel spin :) Jag är fett pepp på träning just nu, kanske för att jag för en gångs skull har tid med det? :P Who knows?

Nu ska jag sossa ^^

PEACE OUT
/E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0