Söt!!

Gulle! Antingen så är det en blandning mellan 'hands up' och att söta kissen är kittlig ^^ Men söt är den iallafall! :)



Tack för igår Alicia! Jag behövde verkligen den tiden och det snacket, tack för att du finns här :) Hoppas att London är som du hoppats, eller bättre! ;)

Och tack Frida, för idag! Tack för presenten! Jag sitter och fäller tår efter tår för hur mycket du betyder och hur glad jag är för presenten! BFF utan tvekan ♥

Nu ska jag sätta på '13 snart 30' och byta om till pyjamas och chilla!

Innan jag säger hej då för ikväll, så vill jag sända ut en tanke till min syster, Ellinor. Jag vet att jag oftast inte visar det, men så du vet så älskar jag dig och det kommer alltid vara du och jag syrran, genom alla hinder i livet, oavsett vad som kommer ivägen så har vi alltid varandra. Glöm aldrig det! Och om du inte förstår innebörden av de orden än, så är det okej, för jag vet att du kommer förstå det senare i livet. Men oavsett när det händer, så kommer jag finnas där. Hoppas åre är som du hoppats att det ska vara! :)

Peace out
/e♥

Kommentarer
Postat av: Frida

du är så fin emma! ditt meddelande till ellinor, sjukt fint! jag tror hon kommer förstå en dag, om hon inte gör det än. och du och jag, för alltid BFF, det kan ingen och inget ändra på! Memorie Inkapöl säger hej <3

2010-03-01 @ 23:48:47
URL: http://friidilinen.webblogg.se/
Postat av: Eldarjasmine

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-09-06 @ 13:41:41
URL: http://eldarjasmine.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0