Ordinary sunday stuff

Sitter framför facebook som vanligt och bara lallar.. Jag ska försöka skriva något vettigt på biologi rapporten men jag kommer liksom ingen vart.. Och det stör mig.

Imorgon börjar skolan igen.. Samhälle och biologi lektion.. Ganska chill. Sen klockan 15.15 (!) är det den omtalade fotbollsmatchen mellan Nacka och Saltis! MISSA INTE!

Just nu sitter jag och försöker förstå mig på varför jag alltid får problem med tekniska saker som har med mig att göra.. :@ Jag håller på att bränna en cd skiva till Cicci, Lisas och min idrottslektion på tisdag, men när jag spelar upp cd:n i sterion så hackar den lite när som :( Jag förstår inte.. Men jag har en briliant lösning! ;D

Nu ska jag ta fram kläder till imorrn och skriva ut biologi rapporten och så.. ska jag titta på tv eller nåt annat jätte soft och ovanligt ! :P

Peace out
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0