Hemma igen med engelskan

Då var grupp intrevjun på gröna lund avklarad, nu är det bara vänta och se! Är tveksam eftersom det är så många som söker och så få platser som delas ut.. men jag håller alla tummar och tår! ;)

Nu sitter jag (så dum som jag är) med engelskan dan innan.. great -.-' Men det kan inte vara så himla svårt.. eller? :P Jag är iallafall positiv till debatten, men det kommer säkert att vara svårare än vad jag har väntat mig bara för det..
Annars så har jag matte och piano imorgon. Sen ska jag hem och läsa svenska häftet som vi har fått till nationella provet i svenska och göra lite biologi och läsa samhällspapprena.. Fast det kommer säkert sluta med att jag bara gör svenskan.. men ändå! :P Jag ska ringa för att boka in en klipptid, helst på fredag, så jag hoppas att jag får en tid! Jag funderar på om jag ska blondera håret imorgon eller om jag ska göra det efter klippningen, alltså i helgen..? Jag får sova på saken! ;)

Vi får se om det blir någon utgång på fredag eller inte. Förhoppningsvis så ;)

Just nu på Spotify på repeat: Chris Brown - Falling down

Peace out
/E♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0