Paperweight = ♥

Imorgon åker jag iväg till Surahammar och firar att min kusinvitamin Josefine tar studenten! Stort grattis i förskott gumman! ♥ Ska ta tåget själv dit så jag ska ha med mig en fulltankad mobil med nya bra låtar och en grymt bra bok som jag läser just nu, den heter 'Tusen små bitar' av James Frey.

Jag har ont i magen för tillfället och har gjort en saftig affär till Fridas födelsedagspresent idag.. Men det är det värt - bruden fyller ju 18! ;) ♥

Eftersom jag inte kommer hem förens sent imorgon kväll och är borta på fredan så måste jag stor städa mitt rum idag, och jag är minst sagt långt ifrån klar :P Har en stor klädhög som ligger och dammar till sig :P

Hoppas ni haft en bra dag och en bra sista vecka innan sommarlovet börjar! ;D

Over and out
PEACE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0