First day

Idag var det första dan på Karolinska sjukhuset med en liten introduktion och guidning på avdelningen men det kommer bli mer detaljerat imorgon. Jag börjar grymt tidigt ,en vad gör man inte för cash flow I guess? Jag tror att det kommer bli ett par bra veckor, men det är lite motigt att gå upp så grymt tidigt..

Jag har föresten trotsat ett big no no att köpa foppa tofflor... Men jag behöver ett par nu under jobbveckorna, dom är faktiskt grymt sköna och användbara när jag ska bada på en stenstrand och får ett jack i foten av en vass sten (aka i torsdags ute i vaxholm) :P

Over and out
PEACE ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

åh, det låter skoj :)

nej det är inget speciellt, var lite anti där för en stund bara! :) <3

2010-07-13 @ 20:51:57
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0