Tråk..

Jag är så jävla uttråkad. Jag har inget o göra :( GAAAH! Jag blir galen! Har laddat ner Navid Modiri och gudarna - många mil att gå nu, dom är så jävla bra! LÖVE THEM! just den skivan oxå!! :D

Ska skriva klart svenska brev 2.. och kolla på tv..? :P Shiet, vilket liv -.-'

Imorgon är det föreläsning i Aulan 8.30 om självförtroende och sen har jag engelska då vi ska få veta hur det gick på redovisningarna. Sen lunch och matte (vi ligger verkligen efter i matten -> ILLA! ) Sen har jag piano, jag spelar 'New Moon - The Meadow' så himla fin, men lite svår ibland för att jag måste byta handläge så attans sanbbt :P Men övning ger färdighet ;)

Imorgon ska jag gå på Step passet med mamma och börja komma igång med träningen igen för en gångs skull :P Sen ska jag väl.. göra nåt kul. Plugga om jag kommer på nåt? :P

På fredag ska johan få sin julklapp, nämligen teater biljetter till 'Kvarteret Skatan' med Johan Glans, David Batra, Tova Magnusson, Vanna Rosenberg och Eva Röse. Det ska bli hur kul som helst :) Ser framemot det! :)

Har jag sagt att jag, mamma och pappa ska på en körkortsintrodutionskurs på lördag? :D Ska bli så skönt och kul att faktiskt ta tag i saker och ting. Sen måste jag ut på kvällen. Vart vet jag inte. Nån som vet nåt ställe eller bara allmänt vill träffas och ha lite kul? :D

På söndag har jag söndagsskola med lite extra, nämligen FISKDAMM! :D YEY! ;P Så vi ska vara där extra tidigt för att fixa allt, köpa in godis och fixa lite allmänt ;)

Nä, nu ska jag sysselsätta mig med något.. :P Kolla min facebook för 20 gången idag kanske? -.-'

Peace out
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0