Sprudlande glad!

WIHIIIIIIIIIIIII! GLÄDJE KICK NR 1 ! :D

Det här SKA funka!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

skönt att jag inte är helt ensam med min ångest! men bara vi får det överstökat så ;) och snart är det överstökat! ich vad är det som SKA funka?? något jag missat? :D

2010-02-02 @ 20:04:42
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Lydia

Kan inte låta bli att undra vad det är som "ska" funka??! :)



Jag tror att jag vet liksom, sen vet man aldrig för saker ändras, dock är det så att jag inte släppt helt fast för fel anledningar...



Klart du bryr dig, men det går över och tillslut så inser man att den personens tankar inte är desamma som ens egna och då inser man att man gått vidare.

Att du saknar är inte fel, men jag tror att med tanke på hur du känner med ilska å så, så är det inte personen i sig utan bara saknaden av någon, vem som helst.. så var jag iaf

2010-02-03 @ 16:20:50
URL: http://takomlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0