Nya friska tag! :D

Idag fick vi som hade gjort kemi omprov tillbaka våra prov och... jag fick 22,5 av 25 ! :D Gränsen för g var 16 poäng, så jag är super nöjd! :D

Imorgon är det engelska redovisning, matte lektion och piano lektion. Sen hemfärd för att banka in spanska glosorna till på fredag och skriva ut spanska uppsatsen och biologi rapporten. Sen kan jag andas ut! Nu börjar plugget lugna ner sig. För en liten stund iallafall! :) Det är skönt!

Idag får det bara bli ett litet snabbt och tråkigt inlägg, för nu måste jag repetera engelskan!

See ya lataaa alligataa!

Peace out
/e♥

Kommentarer
Postat av: f

hej gummman, tack för att du bryr dig!

Kan ta det om vi ses, vill inte skriva öppet.

puss

2010-01-21 @ 07:37:22
URL: http://fredrikarothoff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0