Ny vecka, nya tag

Idag har jag hållt i söndagsskolan i Nacka Kyrka och pysslat och lekt massa. Sen planerade Nicc och jag de kommande söndagarna när vi har söndagsskolan och Jonas och Zilla var oxå med på ett hörn :) Det drog ut lite på tiden så jag kom inte hem förens typ 2 :/ men jag satta igång med kemin och har gjort alla prov uppgifter (från förra provet) och jag känner mig lite lost på de sista uppgifterna, men annars så känns det bra :) Jag är rädd för att jag kommer att sabba allt för att jag kommer att ha hjärnsläpp och inte kunna tänka klart. Min hjärna är lite för utmattad för att kunna tänka klart nu för tiden.. Det är illa. Riktigt illa..

Jag har testat mig själv på hur vida mina kemi kunskaper räcker till eller inte inför provet imorgon. Det var kul att få testa sig själv på annat sätt än att räkna i boken och repetera texten för de 2 kapitlena som jag ska ha. Det ska jag göra till varje prov från och med nu :)

Det sista jag ska göra innan jag går och lägger mig är att måla mina naglar med baslack, vanligt naglack i 2 färger (då blir det en skit cool färg som jag älskar!!) och sist cover. Sen ska det sitta som en smäck ;) Och så måste jag duscha :)

Jag längtar till skolan imorgon. Till mina underbara vänner, Lisa, Cicci och Ebba. Jag har saknat dom :( Jag är så glad att jag har dom, vad skulle skolan vara utan dom? Seriöst?

För övrigt önskar jag att älsklingen var här :( Saknar dig ♥

Jag tror jag har blivit sällskapssjuk ^^ hihi.

Peace out
/e♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad glad jag blir :D er är det enda jag längtar efter när jag går till skolan <3

2010-01-17 @ 21:56:52
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0