Chilla värre ;D

Idag hade jag kemi prov och det kändes bra, Barbro hade iof gjort provet en aning lättare för att det inte gick så bra förra gången :P Men det kändes som sagt bra :) Man hoppas ju på det bästa ;)

Efter skolan åkte jag hem och satte mig som en soffpotatis framför TV:n, men det hade jag tid med! :D Det var skönt men samtidigt så kände jag att jag var tvungen att göra något, för jag brukar ju alltid alltid alltid ha någon läxa att göra.. MEN INTE IDAG! :D Så himla skönt så jag dör! :D Så idag ska jag gå och lägga mig I TID (!) och gå upp I TID så att jag kan få i mig någon frukost ;P Jag hoppas verkligen inte att vi får något nytt projekt innan sportlovet, det vore så elakt :(

Men nu ska jag dricka te och läsa lite biologi ^^

Peace out
/e♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt med återhämtning. Låter gott med the, Kramiz Mammi

2010-02-16 @ 20:38:55
Postat av: Anonym

Skönt med tid för återhämtning.Låter gott med the :0)Kramiz Mammi

2010-02-16 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0