Alla <3-dag lider mot sitt slut..

Idag har jag haft söndagsskolan, själv, men det gick bra. Jag mådde verkligen inte bra mot slutet, det kändes som jag hade feber och var helt utpumpad.. Jag åkte därifrån runt 1 tiden och när jag kom hem så gick jag och sov till typ halv 5.. Det hjälpte lite :) Sen var det alla <3-dags utdelning av små paket ^^ Jag fick lite extra i år, men jag klagar inte ;) Jag fick Erik Grönwalls cd skiva av mamma och pappa, en grön scarf av m&p, en röd ros av m&p, en chokladask av m&p, p.s I love you filmen av Ellinor, och ett fint kort av mamma och pappa :) Sen åt vi tacos till middag, och jag lyckades återigen äta mig så mätt att jag inte kunde andas :P

Annars har jag suttit vid Spotify och pluggat kemi och tänkt lite över idrottslektionen som Cicci, Thornet och jag ska hålla i v.10.. sen har jag pratat lite med några fina människor :)

Hoppas din alla <3-dag har varit mysig och trevlig! :)



Peace out
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0