Take me away..

Mitt huvud sprängs snart. Det har/är för intensivt just nu. För mycket att göra och för många åtaganden. Jag bryter snart ihop. Och jag hatar att det är så



Kort och gott om igår:
Först var jag och klippte mig i Forum, klippte det kortare så att ena sidan slutar vid örat och på andra sidan är det fortfarande en slinga ner till hakan. Jag är nöjd men lite ovan eftersom jag inte haft så kort på ena sidan förut :)
Efter klippningen åkte jag hem och skyndade mig att göra mig i ordning och åkte sen hem till födelsedagsbarnet BEA och äta middag och föra. Sen åkte vi in till stan och röjjde galet med människor från höger och vänster!
Idag har jag varit i Forum och spelat in vår spanska film till vårat muntliga prov i steg 5. Det gick typ bra trots kylan och lite omtagningar här och där. Men det är skönt att det är ur världen nu iallafall! :) Lisa (C) kom till forum och mötte upp mig och fick vara lite kameraman under i princip alla scener ^^ (tack!) Vi åkte sen snabbt vidare hem till BEA för att fira henne med hennes släkt och nära vänner. Det var mysigt och en trevlig stämning trots att min trötthet slog till rejält då.. Jag kunde inte följa med ut ikväll eftersom jag ska upp och jobba imorgon bitti (upp kl.4.30 woho!)
Men nu måste jag verkligen gå och lägga mig så jag får sova lite iallafall! Ska ju upp om ca 4,5h! ;)
PEACE OUT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0