Första luckan

Nacka Gymnasiums FN miljökonferens är nu avklarad, där min klass var anordnare och ansvariga.
I 2 dagar har rollspelet hållt på, skönt att inte haft några vanliga lektioner.
Imorgon är det dock matte prov på schemat vilket.. suger. Det är inte längre bara basics som man måste kunna,
utan nu gäller det att komma på lösningarna själv i princip.. alltså omöjligt. Underbart!
Sitter just nu och dricker te och äter pepparkakor samtidigt som jag pluggar matte.
Jag ska ha på mig en berlock eller något som bringar tur imorgon, jag kommer att behöva det!
Idag är det 1a december, första luckan i julkalendrarna! Har ni en julkalender, choklad, radio eller tv ex.? :)
- Idag den 1a december är det även internationella AIDS dagen!



PEACE OUT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0