Ny dag, nya tag

Okej bästa skoldagen ever so far, började dagen med sovmorgon och pedagogiskt ledarskap där vi lekte en lek och hade lite slapp genomgång av vad ledarskap är. Skit kul :D
Sen vare matte D som gällde - vilket är kul (shiet jag har blivit en naturare oh my) :P Och sen jätte lång lunch då Lisa hade piano så vi gick ner till nrjhuset och chillade galet i sofforna :D
Sist men inte minst var det sista lektionen för dagen med min första lektion i hälsopedagogik. Min lärare ser ut som Maria Montazami eller någon liknande.. Väldigt underhållande men verkar en aningen.. blåst (?) Men vi gick igenom alla betygskriterier och hur hon planerat kursens gång, och det var så skönt att ha yoga och avslappningsövningar under hela torsdagslektionen - Sweet! :)

 

↑ » (Aka min hälsopedagogik lärare Anna-Lena..) «

Efter plugget for Lisa och jag iväg till studentpalatset och pluggade ivrigt (?) med Upgrades matte i 2h. Måste säga att 'lärarna' den här gången är mycket bättre, eller så är det jag som blivit smartare? haha


Woho Ulf skulle bli glad om han såg den här klockan :D haha

End of today, nu ska jag hoppa in i duschen :) shuu

PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0