HAHA jag döör xDA

1. Hej vet du hur mycket en isbjörn väger? (Nej!) Tillräckligt mycket för att bryta isen. Hej jag heter ---. Du?

2. Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi en gång till?

3. Om en kyss vore en snöflinga skulle jag ge dig en snöstorm.. 

4. Du är skyldig mig en öl! (Varför det?) För jag tappade min när jag såg dig

5. Dina föräldrar måste vara väldigt fula eftersom alla vet ju att två negativa enheter blir positivt och du är ju assnygg!

6. Snygga kläder! Ska vi gå hem till mig och testa hur lång tid det tar att ta av dom? 

7. Hoppas att du kan mun mot munmetoden, för jag svimmar av när jag ser dig.

8. Hej, minns du mig? (nej) Inte?, ingen fara, du kommer garanterat ihåg mig imorgon!

9. Nyanserna på våra läppar matchar, vill du se själv? 

10. Det är fest i mina brallor o du ä bjuden!

11. Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?

12. Jag ska bara kolla i bak på din tröja. Precis som jag trodde 'Made in Haven'

PEACE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0