Todays headlines..

Sitter med psykologi analysen och deppar. Jag kommer verkligen inte få bra på den här, jag hade 'glömt' den, eller rättare sagt bara lagt den åt sidan och trott att jag hade sååå mycket mer tid än vad jag har, eftersom den ska vara inlämnad IMORGON! :S Men det löser sig jag är snaaart klar :)

Idag har jag haft idrott, vi spelade softboll, och jag var väl inte så jätte pigg och kry, men jag kämpade på ;) Sen hade vi matte, som jag inte förstod så himla mycket på under själva genomgången, men när jag räknade själv så gick det ju galant! :P Förstår inte riktigt det.. :P Min energinivå under matten var btw under 0 stäcket, jag skulle lika gärna kunna lagt mig på golvet och somnat.. Hade INGEN energi kvar, så det var lite lagom jobbigt eftersom man verkligen behöver det under våra matte lektioner :P
Sen var det troligtvis veckans äckligaste lunch.. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det.. Spya av nåt slag? Gott var det iallafall inte..! Vi fick halvt om halvt slänga i oss maten för att springa vidare till Lisas sånglektion som hon har varje halvtimme på lunchen :) Hon sjunger så fint hon! Helt underbart! :)
Sen sprang vi vidare till kemi lektionen då min energinivå var som en berg-och-dalbana, skrattade åt lite allt möjligt för att sen bli helt uber seriös.. Sen efter kemi lektionen med lite fyrverkeri experiment så traskade jag vidare till spanskan, som var så fruktansvärt seg! Vi körde grammatik genom hela lektionen -.- What a day huh? :P

Efter skolan så sprang jag förbi hjärtat för att säga hej (då) och sen kuta hem fö att hinna duscha och göra den mesta delen av psykologin. Sagt och gjort. Jag sticker sen igen efter ca 1,5 h till kyrkan för konfa återträff med sommarkonfirmanderna. Det blev film, lekar, snack och maaat! :D Men jag skulle verkligen inte kunnat bang på att lägga mig i sofforna och sova :P Är helt jäkla slutkörd! Borde gå och lägga mig, men det känns som  jag inte får för jag inte riktigt är klar med psykologin, eller ska jag bara låta det vara klart? Skulle nog ångra det efteråt, men just nu kan jag inte tänka klart!

Imorgon händer följande: skoldag 8.30- 15.15 (kemi, samhälle, svenska, psykologi) Och i alla de fetstilta har jag läxa. YEY! :D -.- Efter skolan ska jag.. hm, plugga? :P Har inget annat inplanerat, men jag har ju 2 redovisningar på fredan så det vore nog en bra idé! :P Jag har för er information svenska och engelska redovisning på fredag.. Hipp hipp hurra för mig!

Men nu måste jag borsta tänderna och hela kittet, så hoppas ni får en god natts sömn och drömmer massa fina drömmar!

Puss på er allihopa!
PEACE OUT!
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0