On and on..

Veckan börjar på en gång med buller och brak, både dåligt och bra. Många konflikter mellan personer, nämner inga namn, men det tar på krafterna och jag vet inte hur mycket jag orkar. Det ska alltid komma samtidigt, det kan inte sprida ut sig lite så man kan få en liten andningspaus eller nåt.. ? Tydligen inte.

Hämtade Maximilian på dagis idag (första gången) och han kom glatt springande när jag innanför grindarna :D Sen cyklade vi snabbt som blixten hem och tog oss en glass och måndagshumöret föll över oss som mörkret på natten. Jag stannade inte så länge idag för Lena var hemma på grund av ryggskott, så jag åkte hem. Sen dess har jag pluggat matte, snackat med familjen och välkomnat pappa och elle hem :) Jag fick lite små presenter av båda två ^^ En typisk 'venedig- mask', vendig- mask örhängen och ett halsband med glasmönster. Jätte fina saker, tack så jätte mycket!

Imorgon är det idrott på första lektionen, vilket jag är lite skakis för eftersom jag inte tränat på hela sommaren, och vår idrottslärare är tydligen väldigt.. eh, drivande och kräver nog lite mer än vad folk kan leverera. Erik spydde förra gången och alla (inklusive de vältränade) hade träningsvärk veckan ut. Jag är som sagt rädd ! =S

Men men, nu ska jag ta en snabb dusch och sen gå och ta igen min missade sömn. Det känns att det saknas några timmar :P

Puss & kram
Peace out people!
/e♥


Kommentarer
Postat av: miini

Det var ju fint som det var :) du kan annars hitta en bild i större upplösning så blir inte det kvadrat bilder som det är nu utan en hel stor, och ladda upp den i 1000 så blir den ännu större.

2009-09-09 @ 20:15:02
URL: http://damiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0