I lördags var det lördag ;) - quote Ebbs (V) ^^

Idag, 17 oktober, fyllde pappa 45 år. Vi gick på Cats på Cirkus som var helt okej, men får av mig 3/5 stjärnor :)



Den bästa musikalen jag har sett är fortfarande Hairspray på Kina för 2 veckor sen. Helt oslagbar!

Nu sitter jag här vid datorn och uppdaterar bloggen och har hittat en intressant sak på Spotify! Det finns ljudböcker! Så jag har lyssnat på 'Pride and prejudice' (som jag för övrigt spelar på piano) och nu lyssnar jag på Shakespeare - Romeo and Juliet. Alla ljudböcker är på engelska så klart ;)

När Shakespeare's berättelse lider mot sitt slut ska jag bege mig till badrummet för att förbereda nattens skönhetssömn. Jag önskar er alla en god natts sömn!

PEACE OUT
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0