Fy fan

Det är så jäkla VIDRIGT! Jag sitter med min engelska uppsats (argumentative essay) som handlar om 'animal testing and rights'. Jag hittade då det här klippet. Se och lär.. :/

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=testing123&Player=wm

För övrigt så åkte älsklingen idag till Taizé :'( snyft. Ses om 1 vecka igen :( Idag ska jag skriva klart engelska uppsatsen och svenska talet. För att senare ikväll färga håret :D YEY!

Imorgon ska jag troligtvis ha söndagsskola och sen göra klart psykologi- samhällsuppsatsen och rå plugga kemi. Det är min helg so far. Jag vill verkligen bli klar med allt plugg, eftersom jag åker till London på onsdag till lördag så har jag inte en chans att hinna klart allt på söndan :/ Så jag har inte så mycket val :S What to do? ;P -.-'

Hoppas alla sötnowsisar där ute har en superduperbra helg!

PEACE out
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0