Fler bilder från LONDON ;D

Första dan påväg till misslyckad London eye (fick gå en annan dag)


Night out










Shopping dag :)




Innan 3 timmars shopping på Primark (!)


Det var galet mycket folk på Primark (!)


Teater (sisters in act) kväll




4d innan London eye


Uppe i London eye :)


Vackra och underbara London sedd från London eye


Det blev inga bilder tagna under fredagskväll, 'the night', vilket på ett sett är ganska bra.. haha. Nu har ni fått se lite mera av hur det var i London och vad vi hade för oss mesta dels :)

Nu ska jag återgå till psykologin och svenskan (glädjeskutt... -.-')
Hoppas alla har en bra tisdagskväll!

PEACE OUT
/e♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Hallå!



Snygg blogg du har, verkligen jättefin!

Vad länge sedan det var, jag såg bilderna ovan och blev lite nostalgisk över gamla tider^^ Snygg frissa!



Kul att du gillar bilden! Roligt nog så är originalet taget när vi var i Rättvik! Sedan är den redigerad en hel del, och såklart kommer jag inte ihåg exakt hur man gjorde, så det går inte så bra att göra flera likadana. Jag har den, och några till i samma stil. Får ta tag i det och lära mig det ordentligt :)



Nej, nu blev det långt...

Ha det så bra, så ses vi kanske någon gång :)



Tjo!

Tove

2009-11-11 @ 20:30:40
URL: http://tovetovetove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0