Almost friday :D

Har haft piano och matte kurs på KTH efter skolan, och sitter nu här med svenska uppsatsen om Anna-Maria Lenngren's dikt: 'Några ord till min k. dotter ifall jag hade någon'. Det är inte så smidigt av mig att skriva den in i sista minut, så jag lämnar nog in den på måndag istället. Sorry Veronica! :/

För övrigt så hade jag planerat att gå och lägga mig relativt tidigt, vilket inte kommer att hända (!) eftersom jag måste skriva på svenskan och duscha -.-' Men men..

Imorgon har jag spanska, där vi ska ha läst ut boken, sen feta håltimmen som vanligt sen lunch, psykologi och engelska som troligtvis kommer sluta med att vi får gå hem, eftersom det är fri arbetsplats. Sen ska jag fika med Lydia och senare mot kvällen så ska jag dra hem till älsklingen :) ♥

Buenas noches!
PEACE OUT
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0