new day

Ush. Tillbaka till det gamla vanliga. Måndag.. Veckan börjar så dåligt som den bara kan med att jag är sjuk, men tror inte det är så långvarigt. (Förhoppningsvis!) Men efter att ha snackat med Ebba o Bea i telefon, och sms med Frida o Christer så mår jag definitivt bättre! :)
Är i princip klar med film recensionen, har "bara" biologi provet kvar den här veckan.. :( djup suck! Men vad ska man göra? Le o va glad, det sprider glädje :D Det vill alla ha ;)

Dagens låt blev denna, en gammal klassiker, men den är ju så bra!



PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: bea

jag vet, jag har inte uppdaterat min blogg på super länge. efter nästa vecka kommer ändring. SVÄR. Klart att jag vill träffa dig också! Saknar dig vännen och jag förstår varför vi inte har kunnat träffas. Det har vi skolan att tacka för. Jag vet inte, men jag vill göra bra ifrån mig så jag har lagt mycket energi på att göra det .. Men det är vår vänskap som får ta smällen. Det SUGER!



älskar dig också, och du kommer alltid att vara min vän. Alltid. Varför låter det här som ett avsked? Det är det inte. Jag saknar dig och vi ska träffas. Jag vill det så det måste vi :P



PUSS PUSS <3

2009-05-19 @ 07:03:44
URL: http://browneyed.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Hej söta och sjuka unge! :D hur mår du egentligen? cicci sa att du kommer imon, det stämmer eller? är tomt utan dig :(

japp koftan är ny :D

puss krya på dig <3

2009-05-19 @ 16:07:47
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0