kan inte låta bli tihi

Mig själv med tre ord: Generös, söt och glad
Jag ville bli när jag var liten: heh.. neger :P
Är du kittlig: hah, fråga Christer
Spelar du något instrument: Piano (har spelat fiol)
Något jag absolut inte äter: lök, tomat.. LAKTIKS! Ush.. mörk choklad.. tvinga kan man ju alltid, men helst inte..
Vad sa du senast: Men seriöst!
Det här är jag bra på: vara nyfiken hehe
Vad vill du jobba som: Sjuksköterska eller liknande..
Gillar du att sjunga: Ja, men et betyder inte att jag är bra på det.. :P
Gungar du på stolen:
haha,nope..
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: har ju funderat på att tatuera mig ^^

Dagen
Vad har du gjort idag: Sovit, pluggat lite smått, chillat.
Vad ska du göra ikväll: Sova + skriva lite på recensionen
Vad är det för veckodag: Lördag
Dagens dryck: Vatten, jordgubssaft, läsk, mjölk :P
Dagens pålägg: messmör, leverpastej
Vad saknar du idag?: Dig
Dagens humör: Fräsch


Annat:

Morgon- eller nattmänniska: Varierar, börjar bli morgonmänniska.. (!)
Hur många kuddar sover du med: 2 ;)
Hur tidigt stiger du upp: Beror på vilken dag, vardagar: 05:30 :P
Snarkar du: Aldrig..

Favorit :
Färg:
gul :)
Mat: sund :)
Plagg: Färger + tajt ;D
Skor: högklackat!
Ställe: Hos bästisen


Kläder & mode
Favoritplagg i garderoben:
svart tajt tunika, slimmade jeans :D hehe
Favoritfärg på kläder: alla! :) Bara det inte är endast vitt/ svart ;)
Vad hade du på dig idag? shorts + linne
Smink: idag -> inget


Senaste :
Person som sov i din säng:
 jag :P
Person du pratade med: Elle pelle
Person du gick på bio med: hm.. Var nog Jessica om jag inte minns fel..
Kram: Ebba :) ♥
Puss: Christer ^^
Känslan: nöjd
Resa: Spanien - Zaragoza :) ♥
Dröm: har inge minne av nån dröm..

Personen du pratade i telefon med: Elle
Personen du fick sms av: Christer :)

Antingen eller :
Bio eller promenad:
Promenad tror jag..
Har du någon kompis som är fjortis? typ.. ?
Är du helst med killar än tjejer? gillar kombinationen ;)
Har du kysst en främling? heh, ja..
Pussar du dina vänner hejdå? ibland så
Säger du puss hej i telefonen? Ja, oftast

Vänner:
Vem förstår dig allra bäst? Ebba o Frida
Vem säger du allting till? E + F
Vem kan du inte leva utan? Mina vänner (riktiga alltså!) + familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0