Det finaste någon sagt till mig;

" Du är min vän.
Du är min klippa, dig kan jag alltid luta mig mot.
Du är min stjärna, du leder mig när jag är vilse.
Du är min hjälpande hand, du finns alltid där för mig.
Du är min sol, du får mig att le.
Du är min detektiv, du ser om nåt är fel.
Du är min vakthund, du gör mig trygg.
Du är min andra halva, du gör mig hel.
TACK FÖR ATT DU FINNS!
  "

Ebba, ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig, vi är varandras andra hälft! Att du kom i mitt liv var det bästa som hänt mig! Ett liv utan dig är inte värt att leva!  ♥

Jag ber för mitt liv för att allt som jag gjort var nåt värt.

/e♥

Kommentarer
Postat av: Freddie

haha hmm joo kanske ;) <3

2009-05-12 @ 21:08:56
URL: http://fredrikarothoff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0