<3

Livet leker. Verkligen.

Är verkligen glad att DU, Frida kommit "tillbaka", och att vi har pratat om det, och allt mellan himmel och jord, som vi alltid gör ;) Vad skulle mitt liv vara utan dig? 11 års vänskap betyder så mycket för mig! Gud vad jag älskar dig! BFF!

Ebba. Vad ska jag säga? Många kommentarer som fällts om hur länge vi faktiskt känt varandra.. Det är ganska sjukt! Är så sjukt lycklig att ha dig vid min sida! De senaste veckorna har betytt mycket för både dig och mig, är verkligen glad att det var du och jag ♥ Jag har fått tillbaka solen inom mig igen Ebba, både genom dig och vårt "sällskap", men att du alltid stått kvar, får mig att stråla. (E,V,E,C = big love to you)

Jag är så lycklig att du (C) kommit in i mitt liv, du får mig att må så himla bra. Allt jobbigt som är inom mig, försvinner så fort jag är med dig. Jag behöver inte låtsas vara någon annan när jag är med dig, för du ser mig som den jag är. Det betyder för mig. Du betyder för mig.

You made my heart start beating again ♥

BIG LOVE TO ALL YOU OUT THERE!
*älska mer*


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha ja där var ju du :)

ja det är bestämt! jag vet inte? det får du nog fråga cicci om :) eftersom det är hon som bestämmer! puss puss<33

2009-05-09 @ 14:42:30
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: frida

aaawww min emma, vad lycklig jag blir!!! jag känner det samma! så skönt att allt är löst! big saknad var det! förresten så hörde du aldrig av dig efter fredagen! vad hände?

<3

2009-05-11 @ 19:33:36
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0