back to basic

¡HOLA AMIGAS SUECOS! ¿Qué tal?

Nu är man hemma igen i kalla tråkiga Sverige.. :( Saknar verkligen Zaragoza! Det var en av de bästa resorna som jag gjort! Ångrar ingenting! Är så glad att jag åkte, vem visste att det skulle vara så kul? Antar att mina förväntningar inte var så höga, tänkte bara "plugg, plugg, plugg", men det blev ju ingenting av det :P

Den här resan går inte att beskriva i ord, berätta allt som hände och alla känslor och allt. Det tar för lång tid.. Kommer heller inte få plats med allt :P Säger bara: längtar till de kommer till Sverige, om 3 veckor!! Countdown!! ;D

Varför kunde inte vi ha stannat några veckor till? (!) :(

keep it up with: tuenti! :D nya fb ;) haha.

Ja ja, "back to basic", har fysik prov på onsdag :/ Så det måste jag vrål plugga till! Sen är det nån idrottsuppgift till på fredag (gäller dock bara mig pga av resan) sen får jag se vad mer som bygger mitt läxberg.. *suck*

Hoppas alla sötnosar har haft en underbar helg! Nu börjar allvaret igen ;P

PuSs♥
/e.z


Kommentarer
Postat av: Lisa

åå du är hemma?! :D har det varit bra? elr jag fattar det som att det var bra enlgit det du ahr skrivit !:)

har saknat dig oxå<3

2009-03-22 @ 22:20:16
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0