Tomorrow

OMGFG.. Har precis kollat upp vad som händer imorgon o så, och blev väldigt deprimerad..

Imorgon ska min klass vara på skansen och lyssna på nåt föredrag om Etologi;
"Varför ylar vargen? Varför luktar skunken illa? Kan blickar döda? Kan vi jämföra djurs beteende med våra egna?"
Efter en introduktionsföreläsning studerar eleverna gruppvis olika djurarters beteende. Det kan vara t.ex. varg, lo, järv, vildsvin, apor, vitkindad gås eller något hjortdjur. Klassen samlas sedan för genomgång av observationerna och en diabildvisning.

Tid: 8.20- 11.30 (!)
Vi ska alltså samlas utanför "Bredablick" 8.20 (för er info så är detta place längst bort från ingången på kartan över Skansen.. GREAT!) Båten som vi bör ta  går 7.40 från Slussen.. (går inte nån bättre) Vilket innebär att min buss går 07.01 härifrån!! -> jag måste gå HEMIFRÅN 06.50.. HJÄLP MIG!

Skönt att vi slutar tidigt, men wtf? Hur ska jag orka med det här?!

-.-'

förlåt, men jag var bara tvungen att sriva av mig.. Heh.

/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0