- restaurang branchen?

Oh my. Igår var det utgång med Frida som slutade med extremt sen hemkomst.. Ångrar det inte eller så, men sent blev det. Haha. Det var en intressant kväll med nya, trevliga och speciella människor. Kul kväll. Kommer garanterat göras om, right Fridiis? ;) haha.

Vaknade lite lagom sent idag runt 2 när mamma ringer på mobilen, heh.. - "sover ni?", - "Nej, absolut inte.. vi är uppe.." eh.. yeah right -.- Sen bar det av till 8:ornas "Italien konsert" i Nacka Aula, som var sjukt bra! Synd att ingen pallade betala 200:- för det bara.. För det var det värt!
Där fick jag även leka servitris och servera cider och tilltugg. Då var det verkligen snabba puckar som gällde! Men jag fick mycket beröm för min lilla insats, t.ex.: -"Jobbar du inom restaurang branchen?", -"Snabb och effektiv du är, bra att någon är så..", -"Du skulle verkligen passa inom den här branchen!" m.m.
Det var nytt och intressant! Lärorikt med andra ord :) Fick även träffa Johan och Daniel igen, och fick en och annan reaktion från Johans sida om min.. förändring sen 9:an.. xD Det var positivt alltså, men reaktionen är, oförglömlig haha.

Nu har jag uppdaterat er lite :) Hoppas det var någorlunda intressant att läsa trots att alla godbitarna inte var med ;)
Ebba this was special dedicated for you ♥ haha xD

Buenas noches para todos guapos personas en la vida!
BESOS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0