Whenever God shines His light - Van Morrison :) <3

Hejhopp! :D ♥
Hur är det med er allihopa? :) Hoppas alla njuter av den del av sommarlovet som faktiskt är kvar, för om ca 5 veckor så börjar vi igen! :'( Att tiden alltid ska gå så fort?! Ush.

Idag kom farmor och Rune över på grillning, trots att vädret inte direkt var på vår sida, men det funkade ändå för vi satte oss i vårt inglasade uterum istället :) hehe. Det blev ostbollar, italienska vinkakor, oliver och en liten fördrink till 'förrätt', grillad kyckling med inbakad potatis och tzatsiki till varmrätt, och rabarberpaj med vaniljglass till efterrätt :) MUMS!

Imorgon (idag egentligen) ska jag upp väldigt tidigt och bör nog ligga i sängen vid det här laget :P Men ge mig en bra anledning till varför jag skulle göra det liksom?? :P heh. Imorgon ska jag i vilket fall som helst upp tidigt för att sätta mig på 9.05 båten från Stavsnäs med Bea ut till Eknö, alltså till LISA's landställe! :D Jag ser verkligen framemot imorgon och vet att trots vädret så kommer det bli myspys! :)


Låten (Whenever God shines His light - Van morrison) är till dig Johan, hade det verkligen jättemysigt igår! Låten kommer alltid få mig att tänka på dig, få mig att må bra, och känna värme, som fjärilar i magen, som helt plötsligt sprider sig i kroppen så fort första tonen spelas. Vet att i stunden som jag fick höra den här låten, hade jag den här känslan, som fortfarande klingar kvar, och påminns och förstärks när jag hör den igen. Tack älskling för att du finns

'When I look up in the darkest night
Then I know everything is gonna be alright'



Besos y abrazos (Puss och kram)
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0